Strategic brand management for Media agency point of view

Thesis title: Strategický brand management z pohledu mediální agentury
Author: Vacovský, Josef
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Vítek, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce se zabývá mapováním různých přístupů startegického brand managemntu a jejich uvedení do praxe na reálných datech z automobilového průmyslu. Na celou problematiku je nahlíženo z pohledu mediální agentury jako možného partnera a poradce v klíčových otázkách řízení značky.
Keywords: Brand management; Mediální agentura; Značka
Thesis title: Strategic brand management for Media agency point of view
Author: Vacovský, Josef
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Vítek, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Main point of this work is to describe known aproaches to strategic brand management and to implement this aproaches on the real data from automotive industry. This whole topic is analyzed from media agency point of view.
Keywords: Media agency; Brand management; Brand

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 28. 1. 2009
Date of submission: 5. 5. 2009
Date of defense: 28. 5. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/18437/podrobnosti

Files for download

    Last update: