Creativity in media planning

Thesis title: Kreativita v mediálním plánování
Author: Pošepná, Tereza
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Puchýř, Milan
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Úvod do problematiky mediálního plánování, marketingová strategie a mediální plánování, proces mediálního plánování, brief, tvorba strategie, faktory ovlivňující výběr médií, lokality a načasování kampaně, mediální ukazatele, post-buy analýza, kreativní mediální strategie, trh telekomunikačních služeb v České republice, plánování médií pro společnost Vodafone, použití alternativních médií v re-brandingové kampani
Keywords: kreativita; plánování; média; komunikace; reklama
Thesis title: Creativity in media planning
Author: Pošepná, Tereza
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Puchýř, Milan
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:
Thesis title: Creativity in media planning
Author: Pošepná, Tereza
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Puchýř, Milan
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 12. 2006
Date of submission: 19. 12. 2006
Date of defense: 1. 2. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4332/podrobnosti

Files for download

    Last update: