Analysis of the brand Kofola's success

Thesis title: Analýza úspěchu značky Kofola
Author: Šlechta, Martin
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Pešek, Ondřej
Opponents: Jandová, Lucie
Thesis language: Česky
Abstract:
Skvělým příkladem značky, které se úspěšně zapojit se do dialogu se zákazníky, je podle mého názoru Kofola, které se výborně povedlo využít svého "starého já" a některých myšlenek, které jsou spojeny s první etapou jejího "života" za totalitního režimu. Charakteristické pro ni je, že se řídí nejmodernějšími principy řízení značek. Je otevřená svým zákazníkům a bere je spíše jako své spojence na cestě určitým směrem, který díky své velikosti může udávat a ovlivňovat, než jako publikum, kterému říká, co má dělat. Jsem přesvědčen, že právě tato otevřenost stojí za úspěchem její živoucí síly a vášně, kterou pro ni má tolik jejích fanoušků, kteří tuto vášeň nepochybně promění v opakované nákupy jejích produktů. V této práci se pokusím popsat a vysvětlit způsob, jak tohoto otevřeného vztahu dosáhla a jak se jí ho daří udržovat, pomocí popisu značky jako výchozího bodu, který udává směr pro jednotlivé kampaně a popisu kampaní samotných, jako konkrétních příkladů uplatnění strategie značky.
Keywords: engagement; stádní teorie; spolutvorba; facebook; cultural idea; reverzní inženýring značky; molekula značky; branding; herd; word of mouth wom; brand innovation; dialog; značka; marketing; kofola
Thesis title: Analysis of the brand Kofola's success
Author: Šlechta, Martin
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Pešek, Ondřej
Opponents: Jandová, Lucie
Thesis language: Česky
Abstract:
Explaining how Kofola successfully entered the conversation with its customers and fans and how it used great cultural ideas to engage the consumers and let them co-create the brand.
Keywords: co-creation; brand; branding; kofola; social network; marketing; engagement; herd

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 28. 1. 2009
Date of submission: 20. 6. 2009
Date of defense: 17. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/18449/podrobnosti

Files for download

    Last update: