-

Thesis title: Charakteristika kulturního prostředí Španělska a jeho vliv na marketing
Author: Jendryščíková, Lenka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Grossmutová, Jana
Opponents: Mottlová, Libuše
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce popisuje kulturní prostředí Španělska a jak toto prostředí ovlivňuje marketingové prvky, především reklamu a distribuci.
Keywords: kultura; Španělsko; marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 12. 2006
Date of submission: 19. 12. 2006
Date of defense: 10. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4341/podrobnosti

Files for download

    Last update: