-

Thesis title: Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Author: Michaud, David
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Kostková, Hana
Opponents: Král, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.
Keywords: marketingová strategie; positioning; targeting; segmentace; Renault; marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 5. 6. 2006
Date of submission: 5. 6. 2006
Date of defense: 12. 6. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3158/podrobnosti

Files for download

    Last update: