Marketing communication analysis of RE/MAX in Czech republic

Thesis title: Analýza marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice
Author: Barcalová, Lucie
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Procházka, Jan
Opponents: Štědroň, Bohumír
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice, která je jedním z lídrů na realitním trhu České republiky. Cílem práce je analýza marketingové komunikace společnosti a návrh možných řešení směřujících k maximálnímu přínosu komunikačního mixu.
Keywords: RE/MAX; Reklama; Komunikační mix; Marketingová komunikace
Thesis title: Marketing communication analysis of RE/MAX in Czech republic
Author: Barcalová, Lucie
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Procházka, Jan
Opponents: Štědroň, Bohumír
Thesis language: Česky
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication of company RE/MAX in Czech republic. RE/MAX belongs to leaders of czech real estate market. The objectives of the thesis are marketing commucation analysis and making tips for changes in this marketing communication.
Keywords: RE/MAX; Marketing mix; Advertisement; Marketing communication

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 4. 2009
Date of submission: 4. 5. 2009
Date of defense: 3. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20362/podrobnosti

Files for download

    Last update: