Implementation of marketing to veterinary clinic

Thesis title: Marketingový mix ve veterinární ordinace
Author: Žáček, Adam
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Svoboda, Ivo
Thesis language: Česky
Abstract:
Aplikace marketingových nástrojů (produkt, cena, distribuce, komunikace) v rámci profese veterináře. Důraz je kladen na schopnost komunikace s klientem, která velice významně ovlivňuje spokojenost klientů a tím pádem i úspěšnost soukromé veterinární praxe. Práce se zabývá praxí MVDr. Václava Žáčka, soukromého veterináře ordinujcího vě městech Rumburk, Liberec, Varnsdorf.
Keywords: veterinární ordinace; komunikace s klientem; marketingový mix
Thesis title: Implementation of marketing to veterinary clinic
Author: Žáček, Adam
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Svoboda, Ivo
Thesis language: Česky
Abstract:
Aplication of marketing tools 4P (Product, Price, Place Promotion) into veterinary business. The paper is focused on communication with client, that is very important for satisfaction of clients/customers and therefore the successfull business.
Keywords: veterinary clinic; communication; marketing aplication

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 3. 2009
Date of submission: 13. 5. 2009
Date of defense: 20. 5. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20030/podrobnosti

Files for download

    Last update: