new marketing media

Thesis title: Nová marketingová média
Author: Linc, Zdeněk
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Pešek, Ondřej
Opponents: Kukal, Radan
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá novými marketingovými médii, která kategorizuje a hodnotí. Hodnotí jejich efektivitu a vnik do osobního nebo veřejného prostoru. Práce ukazuje použití nových marketingových médií na konkrétních příkladech. Jejich použití v marketingové komunikaci ilustruje na příkladu knihkupectví a vinotéky.
Keywords: advergames; ambientní média; nová marketingová média
Thesis title: new marketing media
Author: Linc, Zdeněk
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Pešek, Ondřej
Opponents: Kukal, Radan
Thesis language: Česky
Abstract:
The work is dealing with new marketing media, which are categorised and valuated. Assess their effectiveness and impact into public and personal space. The work shows the use of new marketing media on specific examples. New marketing media use is illustrated by the example bookstore and wine shop.
Keywords: advergames; ambient media; new marketing media

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 1. 2009
Date of submission: 1. 6. 2009
Date of defense: 3. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/19409/podrobnosti

Files for download

    Last update: