Evaluation of quality of services in Dobrá Tea in Teplice

Thesis title: Zhodnocení kvality služeb poskytovaných v Dobré čajovně v Teplicích
Author: Bartáková, Veronika
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Hůlová, Marie
Opponents: Chvojková, Helena
Thesis language: Česky
Abstract:
Zhodnocení kvality služeb v Dobré čajovně v Teplicích má 2 části: zhodnocení z pohledu zákazníků a zaměstnanců. Zhodnocení výchází z vyplněných dotazníků, vyhodnocuje se pomocí grafů. Většina zákazníků je spokojena se službami, které Dobrá čajovna poskytuje.
Keywords: návrhy na zlepšení; kvalita služeb; Dobrá čajovna
Thesis title: Evaluation of quality of services in Dobrá Tea in Teplice
Author: Bartáková, Veronika
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Hůlová, Marie
Opponents: Chvojková, Helena
Thesis language: Česky
Abstract:
The evaluation of quality of services in Dobrá Tea in Teplice has two parts: the evaluation in customer's opinion and in employees' opinion. The evaluation go from filled-out working papers and it is evaluated with diagrams. Most of customers is satisfied with services in Dobrá Tea in Teplice.
Keywords: quality of services; concept of improvement; Dobrá Tea

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 1. 2009
Date of submission: 25. 5. 2009
Date of defense: 9. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/19835/podrobnosti

Files for download

    Last update: