Value driven model for CRM innovation

Thesis title: Hodnotově orientovaný model řízení inovace CRM
Author: Neumann, Josef
Thesis type: Disertační práce
Supervisor: Dohnal, Jan
Opponents: Molnár, Zdeněk; Dvořák, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Současné přístupy k řízení inovace CRM v nedostatečné míře akcentují řízení hodnoty portfolia vztahů se zákazníky. Přestože CRM lze dnes považovat za jednu z klíčových podnikových strategii, je podceňována role CRM jako významné složky integrovaného řízení podnikové výkonnosti. Tomu odpovídá i absence vhodného modelu pro hodnotově orientované řízení inovace CRM. Dochází tak často k nesprávnému nastavení strategií a priorit inovace CRM a následně i problematickému řízení vlastních přínosů CRM. Primárním cílem této disertační práce je přispět k rozvoji teoretické základny hodnotově orientovaného řízení inovace CRM a umožnit její následnou aplikaci v podnikové praxi a to právě prostřednictvím navrženého modelu (HOM).
Keywords: využití IS/ICT; integrované řízení podnikové výkonnosti; HOM (hodnotově orientovaný model); inovace CRM; služby CRM
Thesis title: Value driven model for CRM innovation
Author: Neumann, Josef
Thesis type: Dissertation thesis
Supervisor: Dohnal, Jan
Opponents: Molnár, Zdeněk; Dvořák, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informatika
Type of study programme: Doktorský studijní program
Assigned degree: Ph.D.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Information Technologies

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 12. 2006
Date of submission: 20. 12. 2006
Date of defense: 25. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4365/podrobnosti

Files for download

    Last update: