-

Thesis title: Marketingová strategie hotelu Zlatá hvězda Třeboň
Author: Urbanová, Julie
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Pillmayerová, Jarmila
Opponents: Krejčová, Ing.
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem diplomové práce je zmapování stávajících kapacit ubytovacích zařízení v Třeboni a jejich očekávaný nárůst v horitontu cca do dvou let. Dále se práce zabývá marketingovým mixem v odvětví pohostinství a cestovního ruchu a analýzou tržních příležitostí. Na závěr je vypracována marketingová strategie pro hotel Zlatá hvězda a doporučeny návrhy, které by mohly přispět k dalšímu rozvoji služeb hotelu, eliminaci sezónních výkyvů, atp.
Keywords: marketingová strategie; segmentace trhu; analýza tržních příležitostí; marketingový mix; marketing v cestovním ruchu; cestovní ruch

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 21. 12. 2006
Date of submission: 21. 12. 2006
Date of defense: 29. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4372/podrobnosti

Files for download

    Last update: