Business plan of new subject in the media market

Thesis title: Podnikateľský plán nového subjektu na mediálnom trhu
Author: Pražská, Terézia
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Svobodová, Ivana
Opponents: Haruštiak, Milan
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Moja bakalárska práca na téma Podnikateľský plán nového subjektu na mediálnom trhu predstavuje kompletný podnikateľský plán magazínu Liquid, ktorý je spracovaný za účelom získanie investora. Teoreticko-metodolická časť ponúka najprv charakteristiku malých a stredných podnikov, definíciu médií a ich rozdelenie a nakoniec samotné podklady pre správne zostavenie podnikateľského plánu. V praktickej časti je už spracovaný konkrétny podnikateľský plán na základe pokynov z teoreticko-metodolickej časti.
Keywords: Podnikateľský plán; Finančný plán; Mediálny trh
Thesis title: Vývoj postavenia nového podnikateľského subjektu na mediálnom trhu
Author: Pražská, Terézia
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Svobodová, Ivana
Opponents: Haruštiak, Milan
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Moje bakalářská práce na téma Podnikatelský plán nového subjektu na mediálním trhu představuje kompletní podnikatelský plán magazínu Liquid, který je zpracovaný za účelem získání investora. Teoreticko-metodologická část nabízí nejprve charakteristiku malých a středních podniků, definici médií a jejich rozdělení a nakonec samotné podklady pro správné sestavení podnikatelského plánu. V praktické části je už zpracovaný konkrétní podnikatelský plán na základě instrukcí z teoreticko-metodologické části.
Keywords: Mediální trh ; Podnikatelský plán; Finanční plán
Thesis title: Business plan of new subject in the media market
Author: Pražská, Terézia
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Svobodová, Ivana
Opponents: Haruštiak, Milan
Thesis language: Slovensky
Abstract:
My bachelor thesis on the topic Business plan of a new subject in the media market, represents a complete Business plan of Liquid magazine, which is elaborated to be processed to the final investor. Theoreticaly-methodological part offers a characteristic of SME, definition of media and their divisions and at last the instruction for proper elaboration of business plan. In the practical part the specific business plan is prepared on the basis of instructions from theoreticaly-methodological part.
Keywords: Financial market; Media market; Business plan

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 11. 2008
Date of submission: 31. 5. 2009
Date of defense: 24. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/18169/podrobnosti

Files for download

    Last update: