Multilevel marketing

Thesis title: Multilevel jako jedna z forem podnikání
Author: Nádvorník, Pavel
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Pešek, Ondřej
Opponents: Zámečník, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Mým cílem je srovnání společností řízených formou multi level marketingu s klasickými společnostmi s plochou strukturou řízení. Budu tyto dva druhy řízení srovnávat pomocí SWOT analýzy, což je metoda, která zjišťuje a hodnotí čtyři oblasti. Silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Výsledek budu interpretovat ze tří úhlů pohledu. Pohled dopadu na trh, poradce a na klienta.
Keywords: poradenství; finance; multilevel
Thesis title: Multilevel marketing
Author: Nádvorník, Pavel
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Pešek, Ondřej
Opponents: Zámečník, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
My goal is to compare companies lead by multilevel marketing wit classic companies with flat structure. I will compare these companies using SWOT analysis, that is method that is finding out four segments. Strenghts and weaknesses, opportunities and threats. The result will be interpreted from three different points of view. Market, financial consultant and client.
Keywords: multilevel; marketing; financial

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 10. 2008
Date of submission: 20. 6. 2009
Date of defense: 20. 5. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/16439/podrobnosti

Files for download

    Last update: