Marketing communication of Kutná Hora

Thesis title: Marketingová komunikace Kutné Hory
Author: Vrabčáková, Lucie
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Procházka, Jan
Opponents: Vopatřil, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace města Kutné Hory jako destinace cestovního ruchu. Jejím hlavním cílem je analyzovat současný stav propagace historického města Kutné Hory a jeho turistických produktů, provést rozbor použití jednotlivých složek komunikačního mixu a vytvořit návrh možných zlepšení v této oblasti.
Keywords: komunikace města; komunikační mix; marketingová komunikace
Thesis title: Marketing communication of Kutná Hora
Author: Vrabčáková, Lucie
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Procházka, Jan
Opponents: Vopatřil, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of the town Kutná Hora as a tourism destination. The main objectives of the thesis are to analyse the present state of historical city Kutná Hora and its tourist products's promotion and to proceed the analysis of using single parts of communication mix and then to create recommendations for improving in this sector.
Keywords: marketing; communication of the town; communication mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 9. 3. 2009
Date of submission: 11. 5. 2009
Date of defense: 3. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/19566/podrobnosti

Files for download

    Last update: