The Application of Marketing Management in a Chosen Company

Thesis title: Uplatnění marketingového řízení ve zvoleném podniku
Author: Kubíčková, Magda
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Ezrová, Hana
Opponents: Karásková, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je zpracovat základní teoretická východiska marketingového řízení. Tyto zpracované teoretické poznatky aplikovat na konkrétní podnik a provést analýzu marketingového řízení. Řízení vybraného podniku zhodnotit a podat návrhy na opatření vedoucí ke zlepšení situace.
Keywords: marketingové cíle a strategie; kontrola; realizace; plánování; marketingové řízení
Thesis title: The Application of Marketing Management in a Chosen Company
Author: Kubíčková, Magda
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Ezrová, Hana
Opponents: Karásková, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
The main objective of my thesis is to elaborate fundamental theoretic data related to marketing management. Later on, these elaborated theoretical principles will be applied to a particular enterprise and then an analysis of marketing management will be carried out. Subsequently, the management of the chosen firm will be evaluated and proposals for certain measures, which should lead to the improvement of the situation of the firm, will also be submitted.
Keywords: marketing objectives and strategies; supervision; implementation; planning; marketing management

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 4. 2008
Date of submission: 15. 4. 2009
Date of defense: 10. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/19612/podrobnosti

Files for download

    Last update: