Analysis of Marketing Mix Tools in ISOSKLO, s.r.o

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě ISOSKLO, s.r.o
Author: Vláčilová, Monika
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Holoubek, Libor
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem bakalářské práce je charakteristika společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, případné návrhy na doporučení.
Keywords: vztahy s veřejností; osobní prodej; reklama; marketing; propagace; komunikační mix; distribuce; cena; přímý marketing; výrobek; marketingový mix
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in ISOSKLO, s.r.o
Author: Vláčilová, Monika
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Holoubek, Libor
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of Bachelor thesis are company characteristic, analysis of (practical) application marketing mix tools, suggestions and arrangements.
Keywords: promotion; advertisement; communication mix; place; price; public relations; direct marketing; personal selling; product; marketing mix; marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 4. 2008
Date of submission: 24. 4. 2009
Date of defense: 3. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20386/podrobnosti

Files for download

    Last update: