Analysis of Marketing Mix Tools in Bluetech, s.r.o

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Bluetech, s.r.o
Author: Šímová, Martina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Paclík, Oldřich
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce obsahuje charakteristiku podniku, analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a SWOT analýzu. Na závěr je zhodnocena efektivnost užití marketingového mixu a návrhy na její zlepšení.
Keywords: produkt; propagace; marketingový mix; SWOT analýza; distribuce; cena
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in Bluetech, s.r.o
Author: Šímová, Martina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Paclík, Oldřich
Thesis language: Česky
Abstract:
The bachelor thesis contains characteristics of company, analysis of particular Marketing Mix Tools and SWOT analysis. In conclusion are valuation of efficiency of use of Marketing Mix Tools and proposals for its improvement.
Keywords: place; product; promotion; price; SWOT analysis; marketing mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 31. 3. 2008
Date of submission: 24. 4. 2009
Date of defense: 26. 5. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20299/podrobnosti

Files for download

    Last update: