Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu v konkrétní společnosti
Author: Lichnovská, Jana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Bejdová, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu konkrétní firmy. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření, která by pomohla ke zvýšení její konkurenceschopnosti.
Keywords: komunikační mix; distribuce; cena; SWOT analýza; produkt; marketingový mix
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Author: Lichnovská, Jana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Bejdová, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify and describe Marketing mix tools in a chosen company. On the basis of the information and identified weaknesses to suggest possible measures to help to increase its competitiveness.
Keywords: promotion; place; price; product; SWOT analysis; marketing mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 30. 4. 2009
Date of submission: 7. 5. 2009
Date of defense: 10. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20542/podrobnosti

Files for download

    Last update: