Analysis of Marketing Mix Tools in E.ON České republika, s.r.o

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě E.ON Česká republika, s.r.o
Author: Liklerová, Martina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Multerer, Josef
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat společnost E.ON Česká republika, s.r.o., následně provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na historii, současnost a profil společnosti. V dalších kapitolách je provedena analýza jednotlivých částí marketingového mixu - produktu, ceny, distribuce a komunikačního mixu. V závěrečné kapitole je provedeno zhodnocení všech dosažených poznatků, doplněné připadnými návrhy na zlepšení situace.
Keywords: cena; marketingový mix; komunikační mix; produkt; distribuce
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in E.ON České republika, s.r.o
Author: Liklerová, Martina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Multerer, Josef
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of my bachelor work is the characteristics of company, then I analyse individual parts of marketing mix -- product, price, place, promotion. At the end of my work I summarise knowledge and propose recommendations.
Keywords: promotion; price; product; place

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 4. 2008
Date of submission: 24. 4. 2009
Date of defense: 3. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20383/podrobnosti

Files for download

    Last update: