Analysis of Marketing Mix Tools in "Rostislav Homolka, Pekařství, s.r.o."

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Rostislav Homolka, Pekařství, s.r.o."
Author: Revayová, Marcela
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Habr, František
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je stručná charakteristika podniku, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, následuje hodnocení a případná doporučení.
Keywords: vztahy s veřejností; reklama; propagace; výrobek; osobní prodej; distribuce; cena; marketingový mix; komunikační mix; marketing
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in "Rostislav Homolka, Pekařství, s.r.o."
Author: Revayová, Marcela
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Habr, František
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of Bachelor thesis are brief company characteristic, analysis of application marketing mix tools, after that follows evaluation and contingent recommendation.
Keywords: personal selling; public relations; advertisement ; place; promotion; price; marketing; product; communication mix; marketing mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 4. 2008
Date of submission: 24. 4. 2009
Date of defense: 3. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20382/podrobnosti

Files for download

    Last update: