Analysis of Marketing Mix Tools in UNIAGRA CZ a.s

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě UNIAGRA CZ, a.s
Author: Sokolová, Hana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Ezrová, Hana
Opponents: zahrádka, František
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, popsat a analyzovat konkrétní nástroje marketingového mixu a následné zhodnocení.
Keywords: podpora prodeje; vztah s veřejností; osobní prodej; reklama; komunikační mix; propagace; marketingový mix; marketing; výrobek; cena; distribuce
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in UNIAGRA CZ a.s
Author: Sokolová, Hana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Ezrová, Hana
Opponents: zahrádka, František
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of bachelor thesis are define a company, describe and analyse exact tools of marketing mix and their evaluation.
Keywords: public relations; advertisement; communication mix; promotion; place; price; product; marketing mix; marketing; personal selling; sales promotions

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 4. 2008
Date of submission: 15. 4. 2009
Date of defense: 3. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/19535/podrobnosti

Files for download

    Last update: