Analysis of Marketing Mix Tools in RAMA Bohemia, a.s

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti RAMA BOHEMIA, a.s
Author: Kasperová, Andrea
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Lusk, Matúš
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem bakalářské práce je pomocí známých technik charakterizovat, co se skrývá pod pojmem marketingový mix. V praktické části se autor zaměří na konkrétní společnost RAMA BOHEMIA, a. s. Autor analyzuje používaní jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti, zhodnotí jejich fungování a v případě nedostatku navrhne možná opatření.
Keywords: komunikační mix; distribuce; cena; marketing; veletrh; výrobek; marketingový mix
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in RAMA Bohemia, a.s
Author: Kasperová, Andrea
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Lusk, Matúš
Thesis language: Česky
Abstract:
The objective of this bachelor thesis is to characterise the essence of the notion of marketing mix with the help of known techniques. In the practical part of the work the author will focus on the particular company, RAMA BOHEMIA, a. s., to analyse applications of the individual instruments of the marketing mix in the company, to assess their functioning and to propose potential measures in the case of a found drawback.
Keywords: trade fair; marketing mix; price; marketing; promotion; place; product

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 3. 2009
Date of submission: 31. 3. 2009
Date of defense: 3. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/19894/podrobnosti

Files for download

    Last update: