Analysis of Marketing Mix Tools in "Rašelina, a.s."

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Rašelina, a.s
Author: Kolářová, Pavlína
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Klimeš, Josef
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je charakterizovat podnik, provést analýzu současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit vhodnost jejich užití ve firmě a navrhnout případná závěrečná doporučení ke zlepšení situace.
Keywords: produkt; SWOT analýza; marketingový mix; cena; propagace; distribuce
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in "Rašelina, a.s."
Author: Kolářová, Pavlína
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Klimeš, Josef
Thesis language: Česky
Abstract:
The main goal of this research paper is to define the main characteristics of the company and analyze the current status of each element of their marketing mix. After that I will evaluate the effective use of these elements and make recommendations for improvements.
Keywords: promotion; place; price; product; SWOT analysis; marketing mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 2. 2009
Date of submission: 30. 4. 2009
Date of defense: 3. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/18739/podrobnosti

Files for download

    Last update: