New trends in marketing communications

Thesis title: Nové trendy v marketingových komunikacích
Author: Slámová, Renata
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce pojednává o nových formách marketingových komunikací a nových způsobech využití starších forem. Věnuje se také využití internetu a mobilních telefonů v komunikaci. Závěrečná kapitola zhodnocuje na základě výsledků výzkumů vývoj v postojích spotřebielů k reklamě, vývoj počtu uživatelů internetu a výdajů na jednotlivé formy marketingových komunikací.
Keywords: trendy; merketingové komunikace; marketing
Thesis title: New trends in marketing communications
Author: Slámová, Renata
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis i about new forms of marketing communications and new approaches to the use of older forms. It focuses on internet, as the the major new medium used in communication. Last part analyses new trends in customer insights to advertising, advertisment spendings for different kinds of media and augmentation of the number of internet users according to results of marketing researches.
Keywords: trends; marketing; marketing communication

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 5. 2008
Date of submission: 31. 1. 2009
Date of defense: 18. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/17249/podrobnosti

Files for download

    Last update: