Analysis of Marketing Mix Tools in "Dekora - Jeníček"

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Dekora - Jeníček"
Author: Pavlíčková, Petra
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Zmrzlík, Jakub
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik Dekora-Jeníček, a. s., provést SWOT analýzu a zhodnotit její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Následně popsat a analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu, posoudit vhodnost užití ve firmě a navrhnout případné doporučení na zlepšení stávající situace.
Keywords: propagace; distribuce; cena; produkt; SWOT analýza
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in "Dekora - Jeníček"
Author: Pavlíčková, Petra
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Zmrzlík, Jakub
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of my bachelor work is to characterize the company Dekora-Jeníček, a. s., to make a SWOT analysis, to sum up Strengths, Weaknesses, Opportunities and Threats. After that to describe and to analyze tangible instruments of marketing mix, to judge convenience of using in the firm and to suggest possible recommendation for improvement situation.
Keywords: price; product; SWOT analysis; promotion; place

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 4. 2008
Date of submission: 24. 4. 2009
Date of defense: 10. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20385/podrobnosti

Files for download

    Last update: