Environmental Protection as part of a marketing strategy petrochemical venture

Thesis title: Ochrana životného prostredia ako súčasť marketingovej stratégie petrochemického podniku
Author: Hubertová, Veronika
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Syrovátka, Oldřich
Opponents: Marček, Miroslav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je preskúmať, do akej miery je v marketingovej stratégii podniku uplatňované ekologické hľadisko. Na základe vhodného šetrenia, ktoré prebehne u obyvateľov blízkeho okolia podniku, bude hodnotené vnímanie spoločnosti touto časťou verejnosti. Na základe vyhodnotenia výsledkov budú predložené k posúdeniu prípadnej zmeny v marketingovej stratégii a environmentálnom managemente.
Keywords: marketingová stratégia; systém environmentálneho manažmentu; environmentálna politika
Thesis title: Ochrana životního prostředí jako součást marketingové strategie petrochemického podniku
Author: Hubertová, Veronika
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Syrovátka, Oldřich
Opponents: Marček, Miroslav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cílem bakalářské práce je přezkoumat, do jaké míry je v marketingové strategii podniku uplatňováno ekologické hledisko. Na základě vhodného šetření, které proběhne u obyvatel blízkého okolí podniku, bude hodnoceno vnímání společnosti touto částí veřejnosti. Na základě vyhodnocení výsledků budou předloženy k posouzení případné změny v marketingové strategii a environmentálním managementu.
Keywords: environmentální politika; system environmentálního managementu; marketingová strategie
Thesis title: Environmental Protection as part of a marketing strategy petrochemical venture
Author: Hubertová, Veronika
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Syrovátka, Oldřich
Opponents: Marček, Miroslav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bcs thesis objective is to examine to what extentis the marketing strategy implemented enterprise environmental concerns.An appropriate investigation,which takes place in a nearby neighborhood residents venture,the company rated the perception of this part of the public.Based on the assesment,results will be presented to the assesment of possible changes in marketing strategy and invironmentalmanagement.
Keywords: system of environmental management; environmental policy; marketing strategy

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Social Sciences

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 2. 2009
Date of submission: 10. 4. 2009
Date of defense: 26. 8. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/18810/podrobnosti

Files for download

    Last update: