Analysis of Marketing Mix Tools in Kostelecke uzeniny a.s

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Kostelecké uzeniny
Author: Vašíčková, Denisa
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kovář, František
Opponents: Chrápková, Taťána
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce si klade za cíl analyzovat využívání nástrojů marketingového mixu podniku Kostelecké uzeniny a.s. z pohledu inovačního procesu podniku (redesign) a měnících se trendů na trhu (inovační procesy produktových mixů). Zhodnotit současnou situaci a navrhnout případná zlepšení.
Keywords: produkt; marketing; marketingový mix
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in Kostelecke uzeniny a.s
Author: Vašíčková, Denisa
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Kovář, František
Opponents: Chrápková, Taťána
Thesis language: Česky
Abstract:
The objective of this work was to evaluate application of marketing mix tools in the company Kostelecke uzeniny a.s. from perspective of the innovation process (redesign) and changing trends on the market, to evaluate actual situation and propose improvements.
Keywords: marketing mix; product; marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 12. 2008
Date of submission: 24. 4. 2009
Date of defense: 10. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/17365/podrobnosti

Files for download

    Last update: