Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Author: Musilová, Petra
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kovář, František
Opponents: Hrdina, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
V mé práci se budu snažit zanalyzovat celkovou strukturu marketingového mixu společnosti Velteko s. r. o. Mým hlavním záměrem je charakterizovat podnik, základně analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu a vyhodnotit dotazník spokojenosti zákazníků této společnosti. V závěru se zaměřím na zhodnocení úrovně a efektivnosti využití těchto nástrojů a uvedu případná doporučení.
Keywords: dotazníková metoda; distribuce; propagace; produkt; cena; nástroje marketingového mixu
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Author: Musilová, Petra
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Kovář, František
Opponents: Hrdina, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
The complex structure of the marketing mix of the Velteko s.r.o. company is analysed in my work. Characterising of the concern, basic analysing of the individual tools of the marketing mix and clients survey evaluating is the main object. Conclusion is focused on the rating of the level and the efficiency of the utilization of the used tools. Relevant recommendations are added.
Keywords: marketing mix tools; questionnaire method; place; promotion; product; price

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 12. 2008
Date of submission: 24. 4. 2009
Date of defense: 3. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/17363/podrobnosti

Files for download

    Last update: