Public relations as a management tool of communication

Thesis title: PR jako nástroj řízené komunikace
Author: Chaloupková, Věra
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Střížová, Vlasta
Opponents: Pavlík, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá public relations jako nástrojem řízené komunikace. Obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se snaží přiblížit public relations jako celek a postupem tvorby strategie v oblasti PR. Praktická část analyzuje metody public relations ve vybrané společnosti KTO International spol. s r. o., a zabývá se jejich zhodnocením. Součástí je návrh strategie public relations, zaměřený na konkrétní problém.
Keywords: cílové skupiny; strategie public relations; public relations
Thesis title: Public relations as a management tool of communication
Author: Chaloupková, Věra
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Střížová, Vlasta
Opponents: Pavlík, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis deals with public relations as a management tool of communication. It includes theoretical and practical part. The teoretici part is trying to bring public relations as a whole and in the creation of strategy in the field of PR. Practical methods for analyzing public relations companies in the selected KTO International Ltd., and deals with thein appreciation. A draft strategy for public relations, focusing on a specific problem.
Keywords: public relations; public relations strategy; target groups

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informatika
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Systems Analysis

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 9. 2008
Date of submission: 5. 5. 2009
Date of defense: 27. 8. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/14201/podrobnosti

Files for download

    Last update: