Marketing communications ČSOB - Theory and Applications

Thesis title: Marketingová komunikace - teorie a aplikace v ČSOB
Author: Sachrová, Michala
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Jaroš, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti ČSOB. Cílem je především popsat, zhodnotit a porovnat s konkurencí současné fungování marketingové komunikace této banky a navrhnout případné inovace nebo změny.
Keywords: marketingová komunikace; řízení značky; marketingový komunikační mix
Thesis title: Marketing communications ČSOB - Theory and Applications
Author: Sachrová, Michala
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Jaroš, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
The dissertation deals with analysis of marketing communication Company Profile. The aim is primarily to describe, evaluate and compare with the competition, the current operation of the bank's marketing communications and propose any innovation or change.
Keywords: Brand management; Communication mix; Marketing Communications

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 1. 2009
Date of submission: 26. 8. 2009
Date of defense: 16. 9. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/18192/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
    Last update: