Position of traditional brands on the current market - Tatranky Opavia

Thesis title: Postavenie tradičných značiek na súčasnom trhu (Tatranky Opavia)
Author: Zahoranská, Jana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Krátký, Stanislav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
V mojej diplomovej práci sa do hĺbky venujem zhodnoteniu tržného postavenia niekoľkých tradičných značiek z portfólia spoločnosti Opavia. V jednotlivých častiach diplomovej práce analyzujem, v čom je charakter tradičných značiek špecifický a zároveň odlišný od značiek ostatných. Podrobne sa venujem predovšetkým Tatrankám Opavia. Práca je koncipovaná ako porovnanie marketingového mixu Tatraniek Opavia s marketingovými mixami ďalších dvoch tradičných značiek portfólia spoločnosti, a to so značkami Fidorka a Kolonáda. V závere navrhujem ďalšie kroky, ktoré by mali byť v súvislosti s Tatrankami urobené.
Keywords: Marketingový mix; Tradičné značky; Súčasný trh
Thesis title: Postavení tradičních značek na současném trhu - Tatranky Opavia
Author: Zahoranská, Jana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Krátký, Stanislav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
V diplomové práci se do hloubky věnuji zhodnocení tržního postavení několika tradičních značek z portfólia společnosti Opavia. V jednotlivých částech diplomové práce analyzuji, v čem je charakter tradičních značiek specifický a také odlišný od značek ostatních. Podrobně sa věnuji především Tatrankám Opavia. Práce je koncipovaná jako porovnaní marketingového mixu Tatranek Opavia s marketingovými mixami dalších dvou tradičních značek portfólia společnosti, a to se značkami Fidorka a Kolonáda. V závěru navrhuji další kroky, které by měli být v souvislosti s Tatrankami podstoupené.
Keywords: Současný trh; Tradiční značky; Marketingový mix
Thesis title: Position of traditional brands on the current market - Tatranky Opavia
Author: Zahoranská, Jana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Krátký, Stanislav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
In my thesis I analyze the market position of three traditional brands from Opavia portfolio. The main part of analyses is focused on Tatranky Opavia. My thesis is structured as a comparison of marketing mixes of Tatranky, Fidorka, Kolonada. In the end next steps for the future of Tatranky are stated.
Keywords: Current market; Marketing mix; Traditional brands

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 11. 2008
Date of submission: 18. 12. 2008
Date of defense: 15. 9. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/16842/podrobnosti

Files for download

    Last update: