Marketing communication of the Brewery Jihlava a.s

Thesis title: Marketingová komunikace Pivovaru Jihlava a.s
Author: Kadlec, Jan
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Malý, Josef
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat změny v marketingové komunikaci Pivovaru Jihlava a.s., ke kterým došlo v souvislosti s příchodem nového investora. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, první seznamuje s teoretickým přístupen, v druhé je představen pivovar. třetí a čtvrtá kapitola se soustředí na komunikační mix a strategii spojenou s uvedením nového piva na trh.
Keywords: Pivovar Jihlava; marketingový mix; marketingová komunikace
Thesis title: Marketing communication of the Brewery Jihlava a.s
Author: Kadlec, Jan
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Malý, Josef
Thesis language: Česky
Abstract:
The purpose of this thesis is to analyze changes in marketing communication after the acquisition of the brewery by new investor.
Keywords: marketing communication; Brewery Jihlava; communication mix

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 6. 2008
Date of submission: 15. 6. 2009
Date of defense: 29. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20970/podrobnosti

Files for download

    Last update: