Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Author: Vobůrka, Jan
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Vobůrková, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Edscha Bohemia s.r.o.. Zhodnotím fungování těchto nástrojů v praxi, poté se u nich pokusím odhalit případné nedostatky a navrhnout jejich možnou nápravu.
Keywords: distribuce; produkt; marketingový mix; cena; propagace
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Author: Vobůrka, Jan
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Vobůrková, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
The target of my bachelor's work is the analysis of marketing mix tools in the company Edscha Bohemia s.r.o.. I review working of these tools in practice, than discover deficiencies and suggest possible improve for the future.
Keywords: marketing mix; place; promotion; product; price

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 30. 4. 2008
Date of submission: 7. 5. 2009
Date of defense: 3. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20543/podrobnosti

Files for download

    Last update: