Analysis of Marketing Mix Tools in a Hotel Vivaldi

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu v hotelu Vivaldi
Author: Brychta, Jan
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Škarková, Zdeňka
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je rozbor jednotlivých uplatňovaných nástrojů marketingového mixu hotelu Vivaldi. Zhodnocení vhodnosti jejich použití. Uvést návrhová opatření a případně možný způsob jejich řešení.
Keywords: Distribuční cesty; Komunikační mix; Cena; Produkt; Marketingový mix
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in a Hotel Vivaldi
Author: Brychta, Jan
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Škarková, Zdeňka
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is analysis of individual alleged tools of marketing mix of hotel Vivaldi. Estimation aptitude of their using. Bring in proposal measure and eventually their possible way of resolution.
Keywords: Marketing mix; Place; People; Promotion; Price

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 4. 2008
Date of submission: 24. 4. 2009
Date of defense: 9. 9. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20410/podrobnosti

Files for download

    Last update: