Analysis of marketing mix of Student Agency focused on bus transport

Thesis title: Analýza marketingového mixu Student Agency so zameraním na autobusovú dopravu
Author: Ištvánová, Lenka
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zapletalová, Šárka
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Práca sa zaoberá analýzou jednotlivých nástrojov marketingového mixu v autobusovej doprave spoločnosti Student Agency. Opisuje vývoj spoločnosti a jej produkty, teoretické východiská marketingového mixu a analýzu jednotlivých nástrojov marketingového mixu. Posledná časť obsahuje SWOT analýzu spoločnosti a doporučenia na zlepšenie.
Keywords: Student Agency; marketingový mix služieb; SWOT analýza
Thesis title: Analýza marketingového mixu Student Agency so zameraním na autobusovú dopravu
Author: Ištvánová, Lenka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zapletalová, Šárka
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Práce pojednává o analýze jednotlivých nástrojů marketingového mixu v autobusové dopravě společnosti Student Agency. Popisuje vývoj společnosti a její produktů, teoretická východiska marketingového mixu a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti. Poslední část obsahuje SWOT analýzu společnosti a doporučení na zlepšení.
Keywords: Student Agency; analýza marketingového mixu služeb; SWOT analýza
Thesis title: Analysis of marketing mix of Student Agency focused on bus transport
Author: Ištvánová, Lenka
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zapletalová, Šárka
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bachelor thesis deals with marketing mix of Student Agency focused on bus transport. It describes history of company, its products and theoretic basis of marketing mix tools and analyzes individual instruments of marketing mix in bus trasnsport of company. The last part includes SWOT analysis and recommendations for changes.
Keywords: service marketing mix; Student Agency; the SWOT analysis

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 4. 2009
Date of submission: 1. 6. 2009
Date of defense: 30. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20170/podrobnosti

Files for download

    Last update: