Communication strategy of project LMS in Česká spořitelna a.s

Thesis title: Komunikační strategie projektu LMS v České spořitelně a.s
Author: Kočerginová, Tatiana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Dembowski, Filip
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na prípravu a tvorbu komunikačnej stratégie v projekte LMS v České spořitelně a.s. Teoretická časť objasňuje pojmy ako komunikácia, druhy a formy komunikácie a komunikačná stratégia. V praktickej časti je navrhnutá konkrétna podoba komunikačnej stratégie, popísaná je aj jej implementácia a následné zhodnotenie jej efektívnosti. Základom pre túto bakalársku prácu sú osobné skúsenosti s tvorbou komunikačnej stratégie.
Keywords: Komunikační; projektu; strategie
Thesis title: Komunikační strategie projektu LMS v České spořitelně a.s
Author: Kočerginová, Tatiana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Dembowski, Filip
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalářska práce je zaměřena na přípravu a tvorbu komunikační strategie v projektu LMS v České spořitelně a.s. Teoretická část ozřejmuje pojmy jako komunikace, druhy a formy komunikace a komunikační strategie. V praktické části je navržena konkrétní podoba komunikační strategie, popsána je i její implementace a následné zhodnocení její efektivnosti. Základem pro tuto bakalářskou práci jsou osobní zkušenosti s tvorbou komunikační strategie.
Keywords: strategie; Komunikační; projektu
Thesis title: Communication strategy of project LMS in Česká spořitelna a.s
Author: Kočerginová, Tatiana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Dembowski, Filip
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The bachelor thesis demonstrates the process of making and implementing a communication strategy in a project LMS in Česká spořitelna a.s. Theoretical part explains the terms communication, types of communication and communication strategy. In analytical part is described the process of making the communication strategy, its implementation and efectivity. The ground for this bachelor thesis were personal experiences with creation of a communication strategy.
Keywords: strategy; project; communication

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 3. 2009
Date of submission: 1. 6. 2009
Date of defense: 29. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20005/podrobnosti

Files for download

    Last update: