Communication Mix for the automotive brand Mini Cooper

Thesis title: Komunikační mix u automobilů značky Mini Cooper
Author: Sajdlová, Kamila
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Procházka, Jan
Opponents: Ovsiak, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce popisuje komunikační mix teoreticky a následně i praktické ukázky marketingové komunikace značky MINI ČR. Součástí práce je návrh vlastního řešení.
Keywords: Mini Cooper; reklama; komunikační mix
Thesis title: Communication Mix for the automotive brand Mini Cooper
Author: Sajdlová, Kamila
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Procházka, Jan
Opponents: Ovsiak, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
This work describes communication mix in theory and some realizations made by BMW Group CZ. In the last part of the work there are my own suggestions.
Keywords: Mini Cooper; Advertising; Communication Mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 3. 2009
Date of submission: 30. 4. 2009
Date of defense: 3. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/19723/podrobnosti

Files for download

    Last update: