Communication strategy while launching new product illy by The Coca-Coĺa Company

Thesis title: Komunikační strategie při zavedení nového produktu - illy - společnosti Coca Cola na český trh
Author: Doškářová, Pavlína
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Smažilová, Petra
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce bylo představit společnosti Coca-Cola Česká republika a illy caffé SpA, popř. jejich joint-venture Ilko Coffee International a zaměřit se na jejich společný produkt illy. V práci je analyzována komunikační strategie při zavádění tohoto produktu, její postup, zhodnocení a srovnání a návrhy pro zlepšení.
Keywords: illy; Coca-Cola; strategie
Thesis title: Communication strategy while launching new product illy by The Coca-Coĺa Company
Author: Doškářová, Pavlína
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Smažilová, Petra
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this paper is to introduce two companies - Coca-Cola Czech republic and illy caffé SpA and their joint-venture Ilko Coffee International and to focus on their new product illy. Inthis paper there is analyzed communication strategy while launching this product, the process, evaluation, confrontation and suggestions for improvements.
Keywords: Coca-Cola; strategy; illy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 3. 2009
Date of submission: 1. 6. 2009
Date of defense: 29. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/19638/podrobnosti

Files for download

    Last update: