Influence customer in retail

Thesis title: Ovlivňování zákazníka v maloobchodě
Author: Bernat, Jakub
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce v teoretické části vysvětluje pojmy a oblasti důležité pro ovlinění zákakazníka v praxi. Hlavní část rozděluje marketingovou komunikaci a jednotlivé prvky přibližuje také za pomoci praktických příkladů. K práci patří i analýza dotazníkového šetření ukazující názory spotřebitele na tuto problematiku. Je možné tedy posoudit, nakolik si zákazníci jsou vědomi působících vlivů.
Keywords: maloobchod; stimulace zákazníka; nákupní rozhodování
Thesis title: Influence customer in retail
Author: Bernat, Jakub
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Thesis explains in its theoretical part aspects that are important for practical use. Its main part classifies marketing communications in five main parts by giving many examples. Last part of thesis is questionary about customer's opinion to affecting their purchase decision.
Keywords: retail; customer influence; purchase decision

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 2. 2009
Date of submission: 1. 6. 2009
Date of defense: 29. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/19260/podrobnosti

Files for download

    Last update: