Direct selling as an alternative supply

Thesis title: Přímý prodej jako alternativa nabídky
Author: Vislousova, Ekaterina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Turnerová, Lenka
Opponents: Khelerová, Vladimíra
Thesis language: Česky
Abstract:
První kapitola se zabývá přímým prodejem, jsou tam definice, pozitiva a negativa, etický kodex. Druhá část se věnuje přímému prodeji z pohledu firmy a přímého prodejce. Třetí část je zaměřena na praktické využití ve společnosti Avon.
Keywords: etický kodex; přímý prodej; prodejní techniky
Thesis title: Direct selling as an alternative supply
Author: Vislousova, Ekaterina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Turnerová, Lenka
Opponents: Khelerová, Vladimíra
Thesis language: Česky
Abstract:
Direct selling - definition, multilevel marketing. Direct selling in companies, direct selling strategies and techniques. Direcst selling in use: Avon Cosmetics, Inc.
Keywords: direct selling strategies; multilevel marketing; direct selling

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 2. 2009
Date of submission: 30. 6. 2009
Date of defense: 29. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/18784/podrobnosti

Files for download

    Last update: