Estimation of the marketing strategy of the firm active in the area of spare time activities

Thesis title: Zhodnocení marketingové strategie firmy podnikající v oblasti volnočasových aktivit
Author: Vávrová, Katka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Má bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingové strategie konkrétní firmy. zaměřila jsem se na Půjčovnu lodí Ingetour činnou ve Vyšším Brodě. Má práce je rozdělena na 4 hlavní části. V první části jsem představila firmu Pavelec s.r.o. jako firmu vlastnící půjčovnu Ingetour. V další části se zaměřuji na detailní představení půjčovny Ingetour a popis jednotlivých nabízených služeb. V následující části analyzuji současnou marketingovou strategii půjčovny Ingetour. V závěrečné, 4 části, je vyhodnocen zákaznický dotazník a z něj vyvozeny návrhy pro budoucí směřování strategie půjčovny Ingetour.
Keywords: marketing; lodě; strategie
Thesis title: Estimation of the marketing strategy of the firm active in the area of spare time activities
Author: Vávrová, Katka
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
My Bachelor work focuses on estimation of the marketing strategy of particular firm. I focus on Boat rental Ingetour active in Vyšší Brod. My work is divided into 4 main parts. In the first part I introduce the firm Pavelec s.r.o. which owns the Boat rental Ingetour. In the next part I focus on detailed presentation of the Boat rental Ingetour and its offered services. In the following part I analyse the current marketing strategy of the Boat rental Ingetour. In the fourth part I evaluate the custom questionnaire and deduce the proposal of the future marketing strategy of the Boat rental Ingetour.
Keywords: boat; strategy; marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 23. 1. 2009
Date of submission: 1. 5. 2009
Date of defense: 22. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/18362/podrobnosti

Files for download

    Last update: