-

Thesis title: Analýza trhu mobilních operátorů v ČR
Author: Klepáčová, Veronika
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Černá, Jitka
Opponents: Fotr, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Definice a charakteristika marketingového výzkumu. Popis procesu marketingového výzkumu, jednotlivé etapy a fáze marketignového výzkumu.Základní etická pravidla při provádění marketingového výzkumu vzhledem k respondentům, zadavatelům a na úrovni mezi zadavateli. Charakteristika jednotlivých mobilních operátorů v České republice, nastínění jejich historického vývoje. Popis studentských tarifů poskytovaných jednotlivými operátory a jejich vzájemné srovnání. Zmapování situace mobilních operátorů v segmentu studentů VŠE.
Keywords: studentské tarify; mobilní operátoři v ČR; Marketingový výzkum

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 5. 1. 2007
Date of submission: 5. 1. 2007
Date of defense: 24. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4561/podrobnosti

Files for download

    Last update: