Marketing strategy of firm Optimus Consult & Invest Co. Ltd. domestically and abroad

Thesis title: Marketingová strategie firmy Optimus a.s.na domácím trhu a v zahraničí
Author: Rysová, Aneta
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zamykalová, Miroslava
Opponents: Fencl, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá obecně i konkrétně problematikou marketingové strategie společnosti Optimus Consult & Invest a.s., jejíž hlavní náplní činnosti je zpracovávání dotací z Evropské unie.
Keywords: marketingová strategie; SWOT analýza; dotace
Thesis title: Marketing strategy of firm Optimus Consult & Invest Co. Ltd. domestically and abroad
Author: Rysová, Aneta
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zamykalová, Miroslava
Opponents: Fencl, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis deals with the general and specific issues of marketing strategy company Optimus Consult & Invest Co. Ltd., whose principal activity is the processing of grants from the European Union.
Keywords: marketing strategy; SWOT analysis; grants

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 12. 2008
Date of submission: 30. 4. 2009
Date of defense: 30. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/17827/podrobnosti

Files for download

    Last update: