-

Thesis title: Hodnocení marketingového mixu Palace Cinemas
Author: Sobola, Martin
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Mottlová, Libuše
Opponents: Bursíková, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce analyzuje a hodnotí marketingový mix pražských poboček Palace Cinemas, jednoho z provozovatelů multikin v České republice. Na základě teoretických poznatků z oboru marketingu rozebírá jednotlivé složky marketingového mixu společnosti. Jedná se především o rozbor produktu, cenové politiky, umístění provozoven, jednotlivých složek komunikačního mixu, analýzu materiálního prostředí, lidí a procesů. Součástí práce jsou i výsledky ankety, která byla vyhotovena, aby její výsledky pomohly při hodnocení některých marketingových postupů.
Keywords: multikina; kina; kulturní zařízení; marketingový mix; marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 6. 1. 2007
Date of submission: 6. 1. 2007
Date of defense: 5. 2. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4574/podrobnosti

Files for download

    Last update: