Analyse and concept of communication strategy

Thesis title: Analýza a návrh komunikační strategie
Author: Burian, Karel
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Hesková, Marie
Opponents: Pirožek, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Hlavním cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve vybrané společnosti, tedy Schäfer Boutique, popsat komunikační mix, který je ve firmě používán a navrhnout opravná opatření, která by přispěla k lepší a efektivnější komunikaci se zákazníky.
Keywords: marketingová komunikace; mirkroprostředí makroprostředí; elektronický a zásilkový obchod
Thesis title: Analyse and concept of communication strategy
Author: Burian, Karel
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Hesková, Marie
Opponents: Pirožek, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Analyse of communication strategy of Schäfer Boutique company. Definition of concepts and recommendation in branch of marketing communication.
Keywords: marketing communication; macro and micro background; e-commerce

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 1. 2007
Date of submission: 15. 4. 2009
Date of defense: 1. 9. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/17127/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
    Last update: