Cosmetic distribution of company Natura House in Czech republic

Thesis title: Distribúcia kozmetických výrobkov spoločnosti Natura House v Českej republike
Author: Nováková, Ivana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zamykalová, Miroslava
Opponents: Laschoberová, Libuše
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Práca sa zaoberá jedným so spôsobov distribúcie kozmetických prípravkov v Českej republike. Rozoberá pôsobenie a zázemie materskej spoločnosti v Taliansku ako aj konkrétnu marketingovú stratégiu novovzniknutej spoločnosti v Českej republike. Bližšie sa zaoberá konkrétnym spôsobom distribúcie v Česku a podáva náčrt plánov do budúcna.
Keywords: internetový obchod; marketingová stratégia; konkurenčné prostredie; distribúcia zo zahraničia
Thesis title: Distribúcia kozmetických výrobkov spoločnosti Natura House v Českej republike
Author: Nováková, Ivana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zamykalová, Miroslava
Opponents: Laschoberová, Libuše
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Práce se zaobírá jedním ze způsobů distribuce kosmetických přípravků v České republice. Rozebírá působení a zázemí mateřské společnosti v Itálii i konkrétní marketingovou strategii nově vzniklé společnosti v České republice. Blíž se zaobírá konkrétním způsobem distribuce v Česku a podává náčrt plánů do budoucna.
Keywords: konkurenční prostředí; internetový obchod; marketingová strategie; distribuce ze zahraničí
Thesis title: Cosmetic distribution of company Natura House in Czech republic
Author: Nováková, Ivana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zamykalová, Miroslava
Opponents: Laschoberová, Libuše
Thesis language: Slovensky
Abstract:
This bachelor's shows one way of cosmetic distribution in Czech republic. Speaks about the position and way of distribution of the home company in Italy and about the marketing strategy of newly established company in Czech republic. The thesis is deeply concerned about the distribution strategy in Czech republic and the plans for the future.
Keywords: distribution from abroad; competition; marketing strategy; e-shop

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 11. 2008
Date of submission: 30. 4. 2009
Date of defense: 26. 5. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/16947/podrobnosti

Files for download

    Last update: