The marketing strategy in Quelle

Thesis title: Marketingová strategie firmy Quelle
Author: Procházková, Monika
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zamykalová, Miroslava
Opponents: Vlasáková, Kamila
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové strategie firmy Quelle, posouzení fungování marketingového oddělení firmy, jeho silných stránek a slabin, pro které se snažím najít řešení. Vycházím ze situační analýzy a SWOT analýzy.
Keywords: Marketingový plán; Marketingová strategie; Zásilkový obchod; Quelle
Thesis title: The marketing strategy in Quelle
Author: Procházková, Monika
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zamykalová, Miroslava
Opponents: Vlasáková, Kamila
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis is about the marketing strategy in the Quelle company. It analysis it's strategy, working of the whole marketing department, it's negatives and positives, to which I'm trying to find any solution. It is based on the situation analysis and the SWOT analysis.
Keywords: mail-order store; Marketing plan; Marketing strategy; Quelle

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 11. 2008
Date of submission: 30. 4. 2009
Date of defense: 30. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/16675/podrobnosti

Files for download

    Last update: