Corporate image

Thesis title: Firemní image
Author: Šilerová, Kateřina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá zejména teorií firemní image - v teoretické části je rozebráno co je firemní image, její utváření a hodnota a dále vztah firemní image a firemní identity, jednotlivé složky firemní identity, apod. V praktické části je rozebrána firemní image na příkladu společnosti Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o.
Keywords: firemní identita; image; firemní image
Thesis title: Corporate image
Author: Šilerová, Kateřina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
In the theoretic part of this work corporate image and corporate identity are characterized, including the relation between them, the definition of corporate image and its formation and value. In the practical part, corporate image is applied to the company Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o.
Keywords: corporate identity; image; corporate image

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 11. 2008
Date of submission: 10. 5. 2009
Date of defense: 6. 5. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/16353/podrobnosti

Files for download

    Last update: