The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s

Thesis title: The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s
Author: Polák, Aleš
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Vinšová, Tereza
Opponents: Chrápková, Taťána
Thesis language: English
Abstract:
The objective of the thesis is to introduce and evaluate marketing management tools being applied in the company Mobilkom, a.s.; presentation of the basic marketing management theoretical resources, brief characteristics of the company and analysis of the marketing mix instruments as well as suggestion of measures leading to improvement of the company situation.
Keywords: marketing mix; marketing management instruments; marketing
Thesis title: Uplatňování nástrojů marketingového řízení ve firmě Mobilkom, a.s
Author: Polák, Aleš
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Vinšová, Tereza
Opponents: Chrápková, Taťána
Thesis language: English
Abstract:
Cílem práce je představení a zhodnocení nástrojů marketingového řízení používaných ve firmě Mobilkom, představení základních teoretických východisek marketingového řízení, stručná charakteristika podniku, analýza nástrojů marketingového mixu a návrhy opatření vedoucích ke zlepšení situace v podniku.
Keywords: marketingový mix; nástroje marketingového řízení; marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 31. 3. 2007
Date of submission: 30. 6. 2009
Date of defense: 12. 1. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/21007/podrobnosti

Files for download

    Last update: