Analytical CRM: A Tool How To Manage Company's Profitability

Thesis title: Analytical CRM: A Tool How To Manage Company's Profitability
Author: Šťavíková, Martina
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Král, Bohumil
Opponents: Lueger, Stephan
Thesis language: English
Abstract:
Cílem práce je nastínit možnosti využití analytického CRM k zvyšování ziskovosti společnosti. Analytický CRM se zabývá analýzou zákaznických dat, které slouží jako podpora pro operativní a strategické rozhodování firmy. Teoretická část práce se zabývá různými způsoby segmentace zákazníků, zákaznickými metrikami a způsoby, jak si udržet dobré zákazníky ve společnosti. Pro ucelený obraz o analytickém CRM také nastiňuje jeho technickou stránku, ve které popisuje nejčastěji využívané techniky při získávání dat. Praktická část práce byla vyhotovena ve spolupráci se společností Makro Cash & Carry. Popisuje nejdůležitější změny, které byly podniknuty k přeměně Makra z produktově na zákaznicky orientovanou společnost, a podrobněji se věnuje práci kontrolorů, jež se analytickým CRM ve firmě zabývají.
Keywords: customer satisfaction; customer metrics; customer segmentation; analytical CRM; CRM
Thesis title: Analytický CRM: Účinný nástroj pro řízení ziskovosti firmy
Author: Šťavíková, Martina
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Král, Bohumil
Opponents: Lueger, Stephan
Thesis language: English
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Hospodářská politika a správa/Účetnictví a finanční řízení podniku
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Finance and Accounting
Department: Deparment of Finacial Accounting and Auditing

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 5. 2008
Date of submission: -
Date of defense: 27. 5. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/9089/podrobnosti

Files for download

    Last update: